dimecres, 16 de juliol del 2014

Dimarts 15 de Juliol de 2014

Bona nit Mares i Pares!

Us deixem amb l'habitació 5: La Lucía, la Carla, la Mila, la Martina, la Clara i la Paloma:


Bon dia!
Avui hem anat a la piscina, hem jugat a l’stop i ha estat molt xul·lo!!!





Després de dinar hem fet un portamonedes amb un brik de suc que hem reciclat al llarg de les colònies. Havíem d’encolar paper de diari al brik que havíem tallat i després l’hem pintat. Demà acabarem de donar-li forma…












Després hem berenat, hem sopat i hem fet joc de nit: el Far, que ha estat molt divertit.

P.D. Lucía: Mama m’ho passo molt bé! Un petó per tu, pel papa i per l’Àlex!
P.D. Carla: Les colònies són molt divertides!
P.D. Mila: Mama, m’ho estic passant molt bé! Papa, et dic el mateix!!!! Ah!, i visca Alemània!!!!
P.D.  Clara: M’ho estic passant molt bé, les colònies són molt xul·les!
P.D. Martina. M’ho estic passant molt bé, però tinc moltes ganes de veure-us!

P.D. Paloma: M’agrada molt aquest primer any de les colònies i espero l’any que ve tornar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada